понеділок, 24 жовтня 2022 р.

Історія походу на гору Ключ


Цей раз я їхав з комерсами, відповідно очікував на легкий похід де тебе будуть водити за ручку й травити байки. Ну якусь частину так  й було, поки гід якого ми чекали в селі хв 30 (перший звіночок)не почав травити про якихісь ельфів та гномів в Карпатах. Та іншу дич, але лан вів він гарно. От так пройшли ми половину маршруту, помилувались красотами, правда група ж збірна була, були різні по фізухе то йшли 3 часа. Щоб ти розуміла пройшли ми десь так 8 км, це взагалі ж нічого. Ну а далі почалась трешанина, гід каже мені а подивись но по мапах куди нам далі то йти ... я так в шоке, ну бляха ти ж мав знати що як та куди. Ладно йдемо по мапах. Приходимо під вершину, а  там місця не туристичні, дикувато й жіночки з групи починають панікувати. На додачу загубили стежку й почали дикий спуск на дорогу з гори. Я таке люблю, а вот група ні, почались крики, візги разборки. Ну и еще люди поняли что они как то сил не имеют так  идти продолжили ссору. Провідник та гіди перекидали відповідальність одні на одних. Я плюнув на те все, пішов далі сам, благо дорогу знав. 

Щоб ви розуміли, поки вони прийшли то я встиг іще побігати до озера, випити квасу, посидіти, пофоткатись біля водоспаду в кінці маршруту.

за місця +
за організацію -+

ціна походу +

неоцінка фізо групи -

за організованість -+

ну десь 3 з 5...
цікаво як та фірма тури в місті робить


Немає коментарів:

Дописати коментар